ОБЯВЛЕНИЕ ЗА УДЪЛЖАВАНЕ СРОКА
НА ПРОЦЕДУРА ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОР КАНДИДАТИ ЗА ЗАЕМАНЕ НА СВОБОДНА ЩАТНА БРОЙКА „ЗДРАВЕН МЕДИАТОР“ ПРИ ОБЩИНА ПЕРНИК
КРАТКО ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТТА НА ЗДРАВЕН МЕДИАТОР
- Работа с клиенти и подпомагане на незапознатите със здравната система за получаване на достъп до здравни услуги.
- Посредничество между уязвими групи и здравни и социални служби, придружаване.
- Работа с ОПЛ и други здравни специалисти и институции за повишаване на имунизационния статус на децата.
- Подпомагане при попълване на различни документи.
- Участие в организиране на здравни профилактични мероприятия и мероприятия за повишаване на здравната култура.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
- Заявление /Приложение № 1/;
- Автобиография /Приложение № 2/;
- Мотивационно писмо;
- Копие от документи за придобита образователна степен;
- Декларация по чл. 107а от Кодекса на труда /Приложение № 3/;
- Декларация за поставяне под запрещение, осъждане за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, лишаване по съответен ред от правото за заемане на определена длъжност, физическо и психическо здраве /Приложение № 4/;
- Декларация от кандидатите за съгласие за обработване на лични данни /Приложение № 5/.
- Декларация за информираност /Приложение № 6/
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ:
- Завършено средно образование
- Принадлежност към местна уязвима етническа общност
- Познаване на здравните и социални проблеми на общността
- Владеене на езика на общността
- Комуникативни умения
- Компютърна грамотност (Microsoft Office, Internet)
СРОК НА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ: 24.02.2025 г. до 28.02.2025 г. вкл.
ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ
Заявленията на кандидатите се подават от 8.00 до 17.00 часа в деловодството на Община Перник, с адрес: пл. „Св. Иван Рилски” № 1 А .
Кандидати, подали документи след изтичане на срока, посочен в обявлението няма да бъдат допуснати до участие.
Когато след изтичане на срока за подаване на документи не е постъпило нито едно или са постъпили недостатъчен брой заявления, Кмета на Община Перник ще удължи срока до 07.03.2025 г..
Документите следва да се подават лично или чрез пълномощник, или по куриер /валидна е датата на получаване/, в определения срок по отворената процедура за подбор.
РЕД ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА
- Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на Кмета на община Перник.
- Подборът протича в два етапа:
- Подбор по документи;
- Интервю.
До по – нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
Подбора ще бъде проведен в рамките на един ден.
Интервюто ще се проведе в сградата на Община Перник, ет.1 – Заседателна зала. Кандидатите ще бъдат уведомени своевременно за датата и часът за провеждане на събеседването.
Събеседването се провежда от комисията по т. 1 и има за цел да се установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните и делови качества и мотивация, необходими за изпълнението на длъжността.
Протоколът с класирането на кандидатите ще бъде обявен на Информационното табло и интернет страницата на Община Перник
Приложения:
- Заявление /Приложение № 1/;
- Автобиография /Приложение № 2/;
- Мотивационно писмо;
- Копие от документи за придобита образователна степен;
- Декларация по чл. 107а от Кодекса на труда /Приложение № 3/;
- Декларация за поставяне под запрещение, осъждане за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, лишаване по съответен ред от правото за заемане на определена длъжност, физическо и психическо здраве /Приложение № 4/;
- Декларация от кандидатите за съгласие за обработване на лични данни /Приложение № 5/.
- Декларация за информираност /Приложение № 6/
Контакти:
Николай Добрев, началник отдел „ЗССЖП“ – тел.: 0884458777, e-mail: ndobrev@pernik.bg
Милка Николова, гл. експерт, отдел „ЗССЖП“ – тел. 0888898975: , e-mail: m.ivanova@pernik.bg