Административните услуги, които Община Перник извършва, се предоставят от Център за информационно и административно обслужване.
Център за информационно и административно обслужване
Адрес: Община Перник, град Перник, пк. 2300, пл. „Свети Иван Рилски“ №1
Имейл: obshtina@pernik.bg
Тел. 076/68 42 83
Факс: 076/60 38 90
Работно време: От 8:00-17:30 без прекъсване
Начин на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Център за информационно и административно обслужване, с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор;
По факс: 076 / 60 38 90
Начини за получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице в Център за информационно и административно обслужване;
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявление декларира че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
– като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
– като вътрешна куриерска пратка;
– като международна препоръчана пощенска пратка;
Начини на плащане на таксата на заявената от Вас административна услуга:
Начини на плащане:
на гише „Каса“ в Център за информационно и административно обслужване;
по банкова сметка:
IBAN: BG49CECB97908460879300
BIC: CECBBGSF
„Централна Кооперативна Банка“ АД
С платежна карта чрез терминално устройство ПОС в Център за информационно и административно обслужване;