Е-УПРАВЛЕНИЕ
КОНТАКТИ

Работно време на Община Перник: Пон - Пет: 8:00 - 17:00

  • Администрация
    • Общински съвет
    • Кметства
    • Общински предприятия
    • Кариери
    • Телефонен указател
  • Електронно управление
    • Административни услуги
    • Профил на купувача
    • Конкурси и търгове
    • Е-Услуги
    • Деловодна справка
    • Резервирай час
  • За Перник
    • Култура и Фестивали
    • Екология
    • Спорт и младежки дейности
    • Образование
    • Здравеопазване
  • Сигнал за нередности
Contacts us
  • Администрация
    • Общински съвет
    • Кметства
    • Общински предприятия
    • Кариери
    • Телефонен указател
  • Електронно управление
    • Административни услуги
    • Профил на купувача
    • Конкурси и търгове
    • Е-Услуги
    • Деловодна справка
    • Резервирай час
  • За Перник
    • Култура и Фестивали
    • Екология
    • Спорт и младежки дейности
    • Образование
    • Здравеопазване
  • Сигнал за нередности
Contacts us
  • Администрация
    • Общински съвет
    • Кметства
    • Общински предприятия
    • Кариери
    • Телефонен указател
  • Електронно управление
    • Административни услуги
    • Профил на купувача
    • Конкурси и търгове
    • Е-Услуги
    • Деловодна справка
    • Резервирай час
  • За Перник
    • Култура и Фестивали
    • Екология
    • Спорт и младежки дейности
    • Образование
    • Здравеопазване
  • Сигнал за нередности
  • Администрация
    • Общински съвет
    • Кметства
    • Общински предприятия
    • Кариери
    • Телефонен указател
  • Електронно управление
    • Административни услуги
    • Профил на купувача
    • Конкурси и търгове
    • Е-Услуги
    • Деловодна справка
    • Резервирай час
  • За Перник
    • Култура и Фестивали
    • Екология
    • Спорт и младежки дейности
    • Образование
    • Здравеопазване
  • Сигнал за нередности
Начало Заповеди Обяви
0

 

ПОКАНА

Община Перник уведомява всички заинтересовани лица, че в 14-дневен срок, считан от датата на публикуване на настоящия Проект на Правилник за организацията, дейността, структурата, числения състав, управлението и вътрешния ред  на общинско предприятие „Пазари“  Перник се предоставя възможност за предложени и становища по изготвения  Проект .

Предложения могат да бъдат депозирани в Деловодството на Община Перник и на официалния имейл адрес: obshtina@pernik.bg  в срок до 22.07.2024г.включително.

 

 

ПРОЕКТ НА

 ПРАВИЛНИК

ЗА

ОРГАНИЗАЦИЯТА,ДЕЙНОСТТА,СТРУКТУРАТА,ЧИСЛЕНИЯ СЪСТАВ, УПРАВЛЕНИЕТО И ВЪТРЕШНИЯ РЕД  НА ОБЩИНСКО ПРЕДПРИЯТИЕ „ПАЗАРИ“  ПЕРНИК

  1. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ

 

Чл. 1 С този правилник се урежда предметът на дейност, организацията на ръководството и управлението, финансирането и правомощията на ОП „Пазари“.

Чл. 2 Общинското предприятие „Пазари“ има за задача да управлява и стопанисва имоти общинска собственост, находящи се в обхвата на Централен кооперативен пазар – гр.Перник, Пазар „Земеделски производители“, Кооперативен пазар – кв.Изток, Пазар „Кракра“ и да осъществява свързаните с това дейности. Предприятието осъществява контрол по изпълнението на договорите, сключени за наем на недвижими имоти или части от тях, които са общинска собственост по смисъла на чл. 14 от Закона за общинската собственост.

Предмета на дейност на ОП „Пазари“ е:

-управление и стопанисване на имоти общинска собственост и осъществяване на свързаните с това дейности;

Чл. 3 ОП „Пазари“ осъществява дейността си от името и за сметка на Община Перник, в съответствие с разпоредбите на Закона за общинската собственост, Наредба №2 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Перник и Наредба № 8 за общинското имущество на територията на община Перник и този Правилник.

 

  1. II. ПРАВОМОЩИЯ

 

Чл. 4 Общинската собственост се стопанисва и управлява съгласно разпоредбите на Закона за общинската собственост  в интерес на населението в общината, съгласно предназначението и с грижата на добър стопанин.

Чл. 5 ОП „Пазари“ е второстепенен разпоредител с бюджетни кредити.

Чл. 6 Общинските имоти се предоставят за стопанисване и управление в съответствие с разпоредбите на Закона за общинската собственост и Наредба № 8 за общинското имущество на територията на община Перник.

Чл.7 При осъществяване на дейността си ОП „Пазари“,  провежда търгове и конкурси за отдаване под наем на обекти – общинска собственост, съгласно Наредба №8 за общинското имущество на територията на община Перник и изготвя договори със спечелилите търга или конкурса.

Чл.8 ОП „Пазари“ следи за стриктното спазване на условията по сключените договори и предлага прекратяването им при неизпълнение на клаузите в тях.

Чл. 9 Общинският съвет определя тарифа за базисните наемни цени на имотите – общинска собственост, в зависимост от дейността и местоположението им.

Чл.10 ОП „Пазари“ осигурява своевременното постъпване  на средства от наеми и такси в приход на бюджета на Община Перник.

 

                    III.СТРУКТУРА, ОРГАНИЗАЦИЯ НА РЪКОВОДСТВО И УПРАВЛЕНИЕ

 

Чл. 11 Структурата и числения състав на общинско предприятие „Пазари“ се определят и изменят с решение на Общински съвет – гр. Перник.

Чл. 12 Структура и числен състав на ОП „Пазари“ –  9,5 щатни бройки:

– Директор – 1 щатна бройка.

– Главен счетоводител – 1 щатна бройка

– Касиер, деловодител, личен състав – 1 щатна бройка

– Специалист – 1 щатна бройка

– Домакин, инкасатор – 1 щатна бройка

– Инкасатор – 2 щатни бройки

– Чистач – 2.5 щатни бройки

Чл.13 Работниците и служителите в общинското предприятие се назначават и освобождават от  Директора.

Чл.14 Общинско предприятие „Пазари“ се ръководи от Директор. Директорът организира цялостната дейност на предприятието.

Чл.15 Директорът се назначава и освобождава от Кмета на Община Перник.

Чл.16 Директорът разработва щатно разписание и длъжностни характеристики на длъжностите в предприятието.

Чл.17 Щатното разписание, предложено от Директорът се утвърждава от Кмета на Общината.

Чл.18 Персоналът в Общинско предприятие „Пазари“ се назначава от Директорът, съобразно щатното разписание, утвърдено от Кмета на Общината.

Чл.19 Директорът разработва вътрешни правила за дейността на предприятието.

Чл.20 Методическото ръководство и контрол на ОП „Пазари“ се осъществява от Кмета на Община Перник.

 

  1. IV. ФИНАНСИРАНЕ НА ОП „ПAЗАРИ“, ПРИХОДИ И РАЗХОДИ

Чл.21 Общинският съвет утвърждава  бюджета на Общинско предприятие „Пазари“.

Чл.22 Всички приходи, реализирани от ОП „Пазари“ от наеми, такси, лихви и стопанска дейност се внасят в приход на бюджета на Община Перник.

Чл.23 Всички разходи на ОП „Пазари“ се извършват съгласно Единната бюджетна класификация на разходите по бюджетите на общините.

Чл.24 Бюджетните средства се използват съгласно одобрения от Общински съвет бюджет на ОП „Пазари“ за съответната година.

Чл.25 Правилникът е разработен на основание Закона за общинската собственост , Наредба №2 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Перник и  Наредба № 8 за общинското имущество на територията на община Перник.

 

ПРЕХОДНИ И ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ

 

Чл.26 За неуредените с този Правилник въпроси се прилагат разпоредбите на действащото законодателство и вътрешна нормативна уредба на Общинска администрация Перник.

  • 1 Правилника влиза в сила от 01.08.2024 г. , приет с Решение №………/……….. на Общински съвет – Перник, и отменя приетия Правилник с Решение №157/27.08.1997г.

 

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА

ОбС ПЕРНИК :

/Д. ЗАХАРИЕВ/

 

 

 

 

Класиране на кандидатите за контрольор на “Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация” ЕООД1 юли, 2024
Обявление във връзка с конкурс за избор на управител на «ДЕЗИНФЕКЦИЯ» ЕООД5 юли, 2024

Подобни публикации

Обяви

Заповед и обявление за конкурс за дл. – гл. експерт, отдел “Строителство и инфраструктура”

Община Перник 14 септември, 2021
Обяви

Обявление във връзка с конкурс за избор на контрольор на “Дезинфекция” ЕООД

Община Перник 20 март, 2025
Търси
Последни публикации
  • Стартират техническите огледи по проекта за чистотата на въздуха на Община Перник
    13 ноември, 2025
  • Заповед за класиране на участниците в публична покана за процедура за избор на финансова или кредитна институция за предоставяне на краткосрочен дълг на Община Перник
    11 ноември, 2025
  • Обявление на Заявление с вх. № РР-05-32/27.10.2025 г., подадено от Изпълнителния директор на „Булгартрансгаз“ ЕАД, за издаване на разрешително за ползване на повърхностен воден обект по чл. 46, ал.1 от Закона за водите, с изключение на заустването на отпадъчни води
    11 ноември, 2025
Категории
Етикети
архитектура гр. Перник емблеми забележителности история крепост крепости култура музеи сгради фестивал

Контакти
Свържете се с нас

Пишете ни
logo-pernik

Община Перник

пл. “Св.Иван Рилски“ №1

obshtina@pernik.bg

Е - Управление

Електронни услуги

Деловодна справка

Сигнали за нередности

Профил на купувача

Документи

Защита на подаващите сигнали по ЗЗЛПСПОИН

Карта

Copyright © 2025 Всички права запазени

Управление на съгласие

За да предоставим оптимално потребителско изживяване, използваме технологии като „бисквитки“ за съхраняване и достъп до информация на Вашето устройство. Съгласието с тези технологии ни позволява да анализираме поведението при сърфиране и да обработваме уникални идентификатори, свързани с функционирането на този уебсайт. Отказът или оттеглянето на съгласието може да ограничи достъпа до определени функции и услуги.

Функционални Винаги активен
Техническото съхраняване или достъпът са строго необходими за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично поискана от абоната или потребителя, или единствено с цел да се осъществи предаване на съобщение по електронна съобщителна мрежа.
Опции
Техническото съхранение или достъпът са необходими за легитимната цел да се съхраняват предпочитания, които не са поискани от абоната или потребителя.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, които се използват изключително за статистически цели. Техническото съхранение или достъп, които се използват изключително за анонимни статистически цели. Без съдебна призовка, доброволно изпълнение от страна на Вашия доставчик на интернет услуги или допълнителни записи от трета страна, информацията, съхранявана или извличана само за тази цел, обикновено не може да се използва за идентифицирането Ви.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъпът са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя на даден уебсайт или на няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Предпочитания
{title} {title} {title}