Издаване на разрешение за удължено работно време на магазини с непрекъснат режим на работа

Необходими документи за предоставяне на услугата:

  • Заявление по образец
  • Удостоверение от Агенцията по вписванията за актуално състояние на фирмата- копие със срок на валидност 6 месеца от издаването;
  • Удостоверение от Агенцията по храните;
  • Удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта
  • Становище от  съответното РПУ;
  • Служебна бележка от кмета на кметството на територията на която се намира обекта;
  • Квитанция за платена такса за административната услуга.
  • Протокол от общото събрание на живущите с подписи за съгласие относно функционирането на обекта с денонощен режим на работа / Работа  след 22:00ч. през гише/

Такса и срок за предоставяне на административната услуга:

  • 14 дни
  • Такса 32,20 лв.

Заявление /Образец/ – натиснете тук

Информация за услугата – натиснете тук

Вашият коментар