Издаване на разрешение за удължено работно време на магазини с непрекъснат режим на работа
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец
- Удостоверение от Агенцията по вписванията за актуално състояние на фирмата- копие със срок на валидност 6 месеца от издаването;
- Удостоверение от Агенцията по храните;
- Удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта
- Становище от съответното РПУ;
- Служебна бележка от кмета на кметството на територията на която се намира обекта;
- Квитанция за платена такса за административната услуга.
- Протокол от общото събрание на живущите с подписи за съгласие относно функционирането на обекта с денонощен режим на работа / Работа след 22:00ч. през гише/
Такса и срок за предоставяне на административната услуга:
- 14 дни
- Такса 32,20 лв.
Заявление /Образец/ – натиснете тук
Информация за услугата – натиснете тук