Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност (лична карта) и/или нотариално заверено пълномощно, когато декларацията се подава от лице, различно от данъчно задълженото. /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
- Документ за собственост на имота: нотариален акт, договор за учредено право на строеж или друг документ – /копие/ или ………………………………………………………………………….;
- Две копия от инвестиционен проект на хартиен и електронен носител с обхват и съдържание, определени с Наредба № 4 на МРРБ за обхвата и съдържанието на инвестиционни проекти и Закона за управление на строителните отпадъци;
- Документ за платена такса за административната услуга.
Такса и срок за предоставяне на административната услуга:
- 14 дни (обикновена услуга) – 80 лв.;
- 7 дни (бърза услуга) – 120 лв.;
- 3 дни (експресна услуга) – 160 лв.
* Освобождават се от такси за технически услуги държавните и общинските органи, организациите на бюджетна издръжка и Българският Червен кръст;
*При неспазване на срока размерът на таксата се намалява с 1 на сто на ден, считано от деня на забавянето, но не повече от 30 на сто от пълния и размер.
Заявление /Образец/ – натиснете тук
Информация за услугата – натиснете тук