2118 ВПИСВАНЕ НА СДРУЖЕНИЯТА НА СОБСТВЕНИЦИТЕ В ОБЩИНСКИЯ РЕГИСТЪР
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
- Списък на собствениците, участващи в сдружението, с трите им имена и адреса в етажната собственост;
- Копие от протокола на учредителното събрание, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);
- Копие от приетото споразумение, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);
- Нотариално заверени образци от подписите на лицата, представляващи сдружението;
- Покана за общо събрание на собствениците.
- Протокол от залепване на поканата.
Такса и срок за предоставяне на административната услуга:
- Безплатно – 14 дни.
Заявление /Образец/ – натиснете тук
Информация за услугата – натиснете тук