Необходими документи за предоставяне на услугата:

  • Документ за самоличност (лична карта) и/или нотариално заверено пълномощно. /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
  • Заявление по образец;
  • Документ за собственост на имота: нотариален акт, договор за учредено право на строеж или друг документ – /копие/ или ………………………………………………………………………….;
  • Разрешение за строеж № …………../ …………… – оригинал
  • Документ за платена такса за административната услуга.

Такса и срок за предоставяне на административната услуга:

  • 14 дни /обикновена услуга/;

*50 % от предвидената такса за издаване на съответното разрешение за строеж (чл. 153, ал. 8 от ЗУТ).

* Освобождават се от такси за технически услуги държавните и общинските органи, организациите на бюджетна издръжка и Българският Червен кръст;

*При неспазване на срока размерът на таксата се намалява с 1 на сто на ден, считано от деня на забавянето, но не  повече от 30 на сто от пълния и размер

Заявление /Образец/ – натиснете тук

Информация за услугата – натиснете тук

Вашият коментар