Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
- Документ за собственост на имота: нотариален акт, договор за учредено право на строеж или друг документ – /копие/ или …………………………………………………..…………….;
- Пълномощно /при необходимост/;
- Документи, доказващи периода на извършване на строежа, включително и декларации от свидетели – нотариално заверени;
- Копие от скица на имота с нанесени строежи в имота – за селата;
- Скица от Служба по геодезия, кадастър и картография с нанесени строежите – за гр. Перник и кварталите;
- Комбинирана скица на имота, изготвена от правоспособно лице по ЗКИР – за гр. Перник и кварталите;
- Удостоверение/писмо от нотариус, от което да е видно, че удостоверението за търпимост е необходимо за изповядване на сделката;
- Декларация за съгласие от засегнатите лица при намалени отстояния;
- Декларация за годината на построяване;
- Снимков материал на строежите;
- Документ за платена такса за административната услуга.
Такса и срок за предоставяне на административната услуга:
- 155 лева – 30 дни (обикновена услуга);
- 232,50 лева – 14 дни (бърза услуга);
* Освобождават се от такси за технически услуги държавните и общинските органи, организациите на бюджетна издръжка и Българският Червен кръст;
*При неспазване на срока размерът на таксата се намалява с 1 на сто на ден, считано от деня на забавянето, но не повече от 30 на сто от пълния и размер.
Заявление /Образец/ – натиснете тук
Информация за услугата – натиснете тук