Необходими документи за предоставяне на услугата:

  • Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
  • Документ за собственост на имота: нотариален акт, договор за учредено право на строеж или друг документ – /копие/ или …………………………………………………..…………….;
  • Пълномощно /при необходимост/;
  • Документи, доказващи периода на извършване на строежа, включително и декларации от свидетели – нотариално заверени;
  • Копие от скица на имота  с нанесени строежи в имота – за селата;
  • Скица от Служба по геодезия, кадастър и картография с нанесени строежите – за гр. Перник и кварталите;
  • Комбинирана скица на имота, изготвена от правоспособно лице по ЗКИР – за гр. Перник и кварталите;
  • Удостоверение/писмо от нотариус, от което да е видно, че удостоверението за търпимост е необходимо за изповядване на сделката;
  • Декларация за съгласие от засегнатите лица при намалени отстояния;
  • Декларация за годината на построяване;
  • Снимков материал на строежите;
  • Документ за платена такса за административната услуга.

Такса и срок за предоставяне на административната услуга:

  • 155 лева – 30 дни (обикновена услуга);
  • 232,50 лева – 14 дни (бърза услуга);

* Освобождават се от такси за технически услуги държавните и общинските органи, организациите на бюджетна издръжка и Българският Червен кръст;

*При неспазване на срока размерът на таксата се намалява с 1 на сто на ден, считано от деня на забавянето, но не  повече от 30 на сто от пълния и размер.

Заявление /Образец/ – натиснете тук

Информация за услугата – натиснете тук

Вашият коментар