2079 ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ПОСТОЯНЕН АДРЕС СЛЕД ПОДАВАНЕ НА ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА ЗАЯВЯВАНЕ ИЛИ ЗА ПРОМЯНА НА ПОСТОЯНЕН АДРЕС
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
- Писмено съгласие на собственик, когато заявителят не е собственик, чрез декларация по образец, подадена лично пред органа, или с нотариална заверка на подписа; /по чл.92,ал.3 от ЗГР/
- Писмено съгласие на собственика или ползвателя на имота чрез декларация по образец, подадена лично или с нотариална заверка на подписа, когато собственикът или ползвателят на имота живее във фактическо съпружеско съжителство; /по чл.92,ал.6 от ЗГР/
- Документ за собственост;
- Документи за ползване на имота за жилищни нужди, включително договор за предоставяне на социална услуга от резидентен тип и договор за настаняване в специализираните институции;
- Други документи, доказващи собствеността или ползването на имота.
- Копие на настанителна заповед – за ползвателите на общинско жилище (по служебен път).
- Платена такса за административната услуга.
Такса и срок за предоставяне на административната услуга:
- 3 /три/ лева – 7 дни /обикновена услуга/;
- 5 /пет/ лева– 3 дни /бърза услуга/;
- 10 /десет/ лева – 24 часа /експресна услуга/;
Заявление /Образец/ – натиснете тук
Информация за услугата – натиснете тук