2079 ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ПОСТОЯНЕН АДРЕС СЛЕД ПОДАВАНЕ НА ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА ЗАЯВЯВАНЕ ИЛИ ЗА ПРОМЯНА НА ПОСТОЯНЕН АДРЕС

Необходими документи за предоставяне на услугата:

  • Заявление по образец;
  • Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
  • Писмено съгласие на собственик, когато заявителят не е собственик, чрез декларация по образец, подадена лично пред органа, или с нотариална заверка на подписа; /по чл.92,ал.3 от ЗГР/
  • Писмено съгласие на собственика или ползвателя на имота чрез декларация по образец, подадена лично или с нотариална заверка на подписа, когато собственикът или ползвателят на имота живее във фактическо съпружеско съжителство; /по чл.92,ал.6 от ЗГР/
  • Документ за собственост;
  • Документи за ползване на имота за жилищни нужди, включително договор за предоставяне на социална услуга от резидентен тип и договор за настаняване в специализираните институции;
  • Други документи, доказващи собствеността или ползването на имота.
  • Копие на настанителна заповед – за ползвателите на общинско жилище (по служебен път).
  • Платена такса за административната услуга.

Такса и срок за предоставяне на административната услуга:

  • 3 /три/ лева – 7 дни /обикновена услуга/;
  • 5 /пет/ лева–  3 дни /бърза услуга/;
  • 10 /десет/ лева – 24 часа /експресна услуга/;

Заявление /Образец/ – натиснете тук

Информация за услугата – натиснете тук

Вашият коментар