2077 ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ВПИСВАНЕ В РЕГИСТРИТЕ НА НАСЕЛЕНИЕТО   

Необходими документи за предоставяне на услугата:

  • Заявление по образец;
  • Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
  • Платена такса за административната услуга;
  • Подадено заявление за постоянен адрес или адресна карта за настоящ адрес.
  • Документи по гражданско състояние (раждане, граждански брак, развод, смърт – за лицето и членовете на семейството).
  • Удостоверение за придобиване (възстановяване) на българско гражданство, издадено от Министерство на правосъдието.
  • Удостоверение (Разрешение) от Министерство на правосъдието за получаване на статут на бежанец или хуманитарен статут, или на които е предоставено убежище в РБ.
  • Разрешение (Удостоверение) от Министерство на правосъдието за дългосрочно или постоянно пребиваване в Република България.

Такса и срок за предоставяне на административната услуга:

  • 3 /три/ лева – 7 дни /обикновена услуга/;
  • 5 /пет/ лева–  3 дни /бърза услуга/;
  • 10 /десет/ лева – 24 часа /експресна услуга/;

Заявление /Образец/ – натиснете тук

Информация за услугата – натиснете тук

Вашият коментар