2077 ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ВПИСВАНЕ В РЕГИСТРИТЕ НА НАСЕЛЕНИЕТО
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
- Платена такса за административната услуга;
- Подадено заявление за постоянен адрес или адресна карта за настоящ адрес.
- Документи по гражданско състояние (раждане, граждански брак, развод, смърт – за лицето и членовете на семейството).
- Удостоверение за придобиване (възстановяване) на българско гражданство, издадено от Министерство на правосъдието.
- Удостоверение (Разрешение) от Министерство на правосъдието за получаване на статут на бежанец или хуманитарен статут, или на които е предоставено убежище в РБ.
- Разрешение (Удостоверение) от Министерство на правосъдието за дългосрочно или постоянно пребиваване в Република България.
Такса и срок за предоставяне на административната услуга:
- 3 /три/ лева – 7 дни /обикновена услуга/;
- 5 /пет/ лева– 3 дни /бърза услуга/;
- 10 /десет/ лева – 24 часа /експресна услуга/;
Заявление /Образец/ – натиснете тук
Информация за услугата – натиснете тук