Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност (лична карта) и/или нотариално заверено пълномощно, когато декларацията се подава от лице, различно от данъчно задълженото. /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
- Документ за собственост на имота: нотариален акт, договор за учредено право на строеж или друг документ – /копие/ или ………………………………………………………………………….;
- Удостоверение за наследници /при необходимост – /по служебен път/;
- Разрешение за строеж;
- Заверени протоколи, съгласно Наредба №3;
- Акт- Образец 14 за приемане на конструкцията;
- Документ за платена такса за административната услуга;
Такса и срок за предоставяне на административната услуга:
- 30 дни /обикновена услуга/ – 50 лева;
- 14 дни /бърза услуга/ – 75 лева.
* Освобождават се от такси за технически услуги държавните и общинските органи, организациите на бюджетна издръжка и Българският Червен кръст;
*При неспазване на срока размерът на таксата се намалява с 1 на сто на ден, считано от деня на забавянето, но не повече от 30 на сто от пълния и размер.
Заявление /Образец/ – натиснете тук
Информация за услугата – натиснете тук