ЗАПОВЕД
№1203
10.07.2023г.
Гр.Перник
На основание чл.44, ал.2 от ЗМСМА във връзка с чл.139, от КТ, Вътрешните правила за организация на административното обслужване в Община Перник, утвърдени със Заповед №1872/25.10.2017г. и чл.53,ал.2 от Устройствения правилник на общинската администрация на Община Перник
НАРЕЖДАМ
1.За периода от 11.07.2023г. до 21.07.2023г. включително, изменям регламентираното в чл.53, ал.1 от Устройствения правилник на общинската администрация на Община Перник, работно време на служителите в общинската администрация, Дирекция „Местни данъци и такси“, както следва:
-от 07:00ч. до 15:00ч. без прекъсване
2.За периода от 11.07.2023г. до 21.07.2023г. включително изменям работното време за работа с граждни на Център за информационно и административно обслужване /деловодство/ на Община Перник, регламентирано в чл.9, ал.1 от Вътрешните правила за организация на административното обслужване в Община Перник, както следва:
от 07:00ч. до 15:00ч. без прекъсване.
3.Въз основа на настоящата заповед Управителите и Директорите на общинските предприятия да издадат заповед с която да регламентират работното време на работниците и служителите за периода от 11.07.2023г. до 21.07.2023г. включително.
4.Промяната в работното време на общинската администрация, Дирекция „Местни данъци и такси“ и Център за информационно и административно обслужване /деловодство/ да се публикува на официалната интернет страница на Община Перник.
Заповедта да се сведе до знанието на съответните длъжностни лица, както и на управителите и Директорите на общинските предприятия за сведение и изпълнение.
Контрол по изпълнението на Заповедта възлагам на Секретаря на Община Перник.
КМЕТ НА ОБЩИНА ПЕРНИК:
/Станислав Владимиров/ П