ОБ Я В Л Е Н И Е
ОБЩИНА ПЕРНИК В ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ BGLD-BGLD-3.002.-0010 “ИНТЕГРИРАНИ МЕРКИ ЗА ПОДОБРЕНО ВКЛЮЧВАНЕ НА ХОРА, ЖИВЕЕЩИ В МАРГИНАЛИЗИРАНИ ОБЩНОСТИ“, ПРОГРАМА „МЕСТНО РАЗВИТИЕ, НАМАЛЯВАНЕ НА БЕДНОСТТА И ПОДОБРЕНО ВКЛЮЧВАНЕ НА УЯЗВИМИ ГРУПИ“, ФИНАНСИРАН ПО ФИНАНСОВИЯ МЕХАНИЗЪМ ЗА ЕВРОПЕЙСКОТО ИКОНОМИЧЕСКО ПРОСТРАНСТВО 2014-2021 Г, ЩЕ ОСЪЩЕСТВИ ПРОЦЕДУРА ПО ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ЗА СЛЕДНИТЕ ПОЗИЦИИ:
ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ЗА ЦЕНТЪР ЗА КОМПЛЕКСНИ УСЛУГИ, ЗА СЛЕДНИТЕ ПОЗИЦИИ:
- Координатор на център за услуги – 1 бр.
- Ромски образователен медиатор – 2 бр.
- Шофьор – 1 бр.
ОСНОВНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВСИЧКИ КАНДИДАТИ, СВЪРЗАНА С ПРОЦЕДУРАТА ЗА ПОДБОР:
- Наименование на работодател: Община Перник
- Място на работа: гр. Перник, кв. Мошино, ул. Младен Стоянов
Цели на проекта:
Основна цел при изпълнението на проект „Интегрирани мерки за подобрено включване на хората, живеещи в маргинализирани общности“ е чрез ефективни интегрирани подходи да се създадат устойчиви механизми за подобряване на състоянието и възможностите на хората, живеещи в маргинализирани ромски общности и да се постигне ефективно овластяване на ромите на територията на Община Перник. Проектът ще подобри достъпа на
ромската общност и други уязвими групи до социални услуги, образование, заетост, здравеопазване и недискриминация и е основан на активното участие на ромската общност и на сътрудничеството между местните власти, гражданско общество и други доставчици на услуги.
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ И ХАРАКТЕР НА РАБОТАТА, КАКТО СЛЕДВА:
КООРДИНАТОР НА ЦЕНТЪР ЗА КОМПЛЕКСНИ УСЛУГИ– 1 бр.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: висше; образователно-квалификационна степен – „Бакалавър“;
- Специалност: „Социални дейности“, „Социална педагогика“, „Педагогика“ или друг хуманитарен профил;
- Професионален опит – минимум 1 /една/ година.Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Управленски опит, умения за управление на персонал, умения за планиране, бюджетиране, управление на изпълнението на дейността;
- Организационни компетентности и способност за планиране;
- Да имат комуникативна компетентност и умение за работа в екип;
- Компютърни умения за работа с Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.
- Описание на длъжността:
Координаторът е отговорен за организирането, разпределянето, координирането и контролирането на всички дейности в Центъра за комплексни услуги и го представлява при установяване на връзки и поддържане на контакти. Извършва още дейности по идентифициране на потенциални потребители, оценка на индивидуални потребности и дейности по предоставяне на услугите на центъра.
-
- Срок на договора и работно време:
С одобрения кандидат ще бъде сключен срочен трудов договор на пълно работно време, по чл.68, ал.1, т.2 от КТ с изпитателен срок. Проектът е със заложен срок до приключване на изпълнението на проекта – 30.04.2024, като заложената заетост на управителя е за срок от 20 месеца.
РОМСКИ ОБРАЗОВАТЕЛЕН МЕДИАТОР – 2 бр.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Завършено висше образование, придобита образователно-квалификационна степен „Бакалавър“;
- Не осъждани;
-
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Принадлежност към местна уязвима етническа общност;
- Да познава нормативната уредба в сферата на образованието;
- Да притежава добри комуникативни и социални умения; умения за работа в екип; инициативност, толерантност; отговорност;
- Нагласи и мотивация за работа с деца, с близки и роднини, взаимодействие с различни институции;
- Компютърни умения за работа с Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.
- Описание на длъжността:Образователния медиатор е посредник между семействата, местните общности, децата, учениците и училището, съдейства за обхващането и качественото предучилищно и училищно образование и обучение на децата, учениците и възрастните от уязвими групи, както и пълноценното включване на родителите и местната общност в развитието на образованието, социализацията и интеграцията.
- Срок на договора и работно време:
С одобрения кандидат ще бъде сключен срочен трудов договор на пълно работно време, по чл.68, ал.1, т.2 от КТ с изпитателен срок. Проектът е със заложен срок до приключване на изпълнението на проекта – 30.04.2024, като заложената заетост на управителя е за срок от 80 месеца.
ШОФЬОР – 1бр.
-
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – завършена образователна степен „Основно“ или „Средно общо“ образование;
- Свидетелство за управление на МПС – категория B/B1
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Опит в управление и обслужване на леки и лекотоварни автомобили за превоз.
- Отговорност, организираност, комуникативност, работа в екип, лоялност.
Описание на длъжността:
- Управлява и обслужва Лек автомобил и Мобилен кабинет за нуждите на Проекта;
- Определя най-подходящите маршрути; Осигурява надеждна и безаварийна работа и правилна експлоатация на МПС;
- Осъществява транспортирането на персонала в направления, разпоредени му от “КООРДИНАТОР НА ЦЕНТЪР ЗА КОМПЛЕКСНИ УСЛУГИ”;
- Отговаря за изготвянето на пътни листове и отчетна документация за разходване на горивото на МПС;
- Срок на договора и работно време:
С одобрения кандидат ще бъде сключен срочен трудов договор на пълно работно време, по чл.68, ал.1, т.2 от КТ с изпитателен срок. Проектът е със заложен срок до приключване на изпълнението на проекта – 30.04.2024, като заложената заетост на управителя е за срок от 18 месеца.
ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:
Заинтересованите кандидати следва да представят следните документи:
– заявление (по приложения образец);
– автобиография по образец, с подробно описание на изискуемите квалификация и опит;
– копие от документи за завършено образование, квалификация, сертификати;
– копие от документи, удостоверяващи трудовия стаж;
– актуална снимка;
ЕТАПИ НА ПОДБОРА:
Етап 1. Преглед на кандидатурите по документи. Селектиране на кандидатите, отговарящи на критериите за образование и професионален опит
Етап 2. Провеждане на събеседване с допуснатите кандидати. Чрез структурираното интервю се проверяват мотивацията, деловите качества и личностовите качества.
Етап 3. Класиране на кандидатите и обявяване на резултатите.
До по-нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на Община Перник. В списъка на недопуснатите до събеседване кандидати се посочват основанията за недопускането им.
МЯСТО И СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник, по пощата или по куриер /валидна е датата на получаване/ в административната сграда на Община Перник, адрес:: пл. „Св.Иван Рилски“ №1. (Деловодството на Община Перник) в срок от 18.11.2022г. до 17.30 часа на 23.12.2022 г. включително.
Лице за контакт: Вергиния Иванова, тел: 0884 458 758
Този документ е създадена в изпълнение на Проект BGLD-BGLD-3.002.-0010 ” Интегрирани мерки за подобрено включване на хората, живеещи в маргинализирани общности“ на Програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи” финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство (ФМЕИП) 2014-2021 г. Цялата отговорност за съдържанието се носи от Община Перник и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Програмния оператор и на ФМЕИП.
https://www.eeagrants.bg/