ОБЩИНА ПЕРНИК ОБЯВЯВА
ПРОЦЕДУРА
ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ПО ПРОЕКТ № BG05M9OP001-2.019-0029-С01 «Предоставяне на услугата «Наблюдавано жилище» в гр. Перник» по ОП “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020г., съфинансиран от Европейския социален фонд на Европейския съюз, процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“ – КОМПОНЕНТ 1.
Процедурата за подбор на персонал по проекта включва работни позиции по трудово правоотношение по реда на разпоредбите на Кодекса на труда. Мястото на работа е „Наблюдавано жилище“ с адрес: гр. Перник, кв. „Изток“, ул. „Младен Стоянов“ № 1А.
І. РАБОТНИ ПОЗИЦИИ
- „РЪКОВОДИТЕЛ“ – ½ бр.
Вид правоотношение: трудово
Заетост: 4 часов работен ден
Основни изисквания
- Кандидатите да са български граждани;
- Образование – висше; образователно-квалификационна степен „Бакалавър“ или „Магистър“, специалност „Социални дейности“, „Психология“ и специалностите от професионално направление Педагогика и Хуманитарни дейности;
- Професионален опит – минимум 1 (една) година в сферата на социалните услуги и/или образованието. Опит в сферата на хуманитарните дейности, социална работа, психология, терапия и /или услуги и мотивация за работа с деца и семейства са предимство.;
- Кандидатите да са в работоспособна възраст и да не са придобили право на пенсия по възраст или стаж.
- Опит при изпълнение на проекти, свързани с процесите на деинституционализация в България и услугата «Приемна грижа» е предимство.
Специфични изисквания
- компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
- адаптивност и психологическа нагласа за работа с младежи;
- отлични комуникативни, организационни и лидерски умения;
- умения за формиране и ръководене на екип.
Кратко описание на длъжността:
Осигурява функционирането на социалната услуга в съответствие с нормативните документи и методическото ръководство.
- „СОЦИАЛЕН РАБОТНИК“ – 1 бр.
Вид правоотношение: трудово.
Заетост: 8 часов работен ден.
Основни изисквания:
- Кандидатите да са български граждани;
- Образование – висше, образователно-квалификационна степен „Бакалавър” или „Магистър” по следните специалности: „Социални дейности”, „Социална педагогика“, „Психология“ и специалностите от професионално направление Педагогика и Хуманитарни дейности;
- Професионален опит – не се изисква, но доказана допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с деца и младежи е предимство;
- Кандидатите да са в работоспособна възраст и да не са придобили право на пенсия по възраст или стаж.
- Опит при изпълнение на проекти, свързани с процесите на деинституционализация в България и услугата «Приемна грижа» е предимство.
Специфични изисквания:
- компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
- адаптивност и психологическа нагласа за работа с деца и младежи;
- отлични комуникативни и организационни умения;
- умения за работа в екип.
Кратко описание на длъжността: Оказва подкрепа и грижа за младежите, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с Дирекция „Социално подпомагане”, местни институции и НПО, установява и поддържа връзка със семейства и близки. Поддържа и съхранява документацията на Наблюдавано жилище и личните досиета на младежите.
- „ТРУДОТЕРАПЕВТ“ – ½ бр.
Вид правоотношение: трудово
Заетост: 4 часов работен ден
Основни изисквания:
- Кандидатите да са български граждани;
- Образование: висше, образователно-квалификационна степен „Бакалавър“, специалност „Трудотерапия“, както и специалности с хуманитарен, социален и/или педагогически профил;
- Професионален опит – не се изисква, но доказана допълнителна квалификация и/или опит в областта на работа с деца и младежи е предимство;
- Кандидатите да са в работоспособна възраст и да не са придобили право на пенсия по възраст или стаж.
- Опит при изпълнение на проекти, свързани с процесите на деинституционализация в България и услугата «Приемна грижа» е предимство.
Специфични изисквания:
- компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
- адаптивност и психологическа нагласа за работа с деца и младежи;
- отлични комуникативни и организационни умения;
- умения за работа в екип.
Кратко описание на длъжността: Трудотерапевтът работи за постигане на самостоятелност и улесняване участието на потребителите в обществения живот чрез придобиване и развитие на трудови навици и умения.
ІІ. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ, МЯСТО И СРОК НА ПОДАВАНЕ
- Необходими документи:
- Заявление /Приложение № 1/;
- Автобиография /Приложение № 2/;
- Копие от документи за придобита образователна степен, допълнителни квалификации /за длъжностите, за които е приложимо, съобразно изискванията/;
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова книжка, служебна книжка, договор, референции и др.).
- Декларация по чл. 107а от Кодекса на труда /Приложение № 3/;
- Декларация за поставяне под запрещение, осъждане за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, лишаване по съответен ред от правото за заемане на определена длъжност, физическо и психическо здраве /Приложение № 4/;
- Декларация от кандидатите за съгласие за обработване на лични данни /Приложение № 5/.
- Срок на подаване на документи: до 17:00 ч. на 30.07.2021 г.
- Подаване на документи
Заявленията на кандидатите за работните позиции се подават от 8.00 до 17.00 часа в отдел „Информационно и административно обслужване”- Община Перник, с адрес: пл. „Св. Иван Рилски” № 1 А .
Кандидати, подали документи след изтичане на срока, посочен в обявлението няма да бъдат допуснати до участие.
Когато след изтичане на срока за подаване на документи не е постъпило нито едно заявление, Кмета на Община Перник удължава срока или прекратява процедурата за избор.
При необходимост, в случай на незаети работни позиции по проекта, процедурата по подбор на кандидати остава отворена до заемането на свободните работни места.
Документите следва да се подават лично или чрез пълномощник, или по куриер /валидна е датата на получаване/, в определения срок по отворената процедура за подбор.
ІII. РЕД ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА
- Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на Кмета на община Перник.
- Комисията проверява и оценява подадените кандидатури на следните етапи:
- І-ви етап – Въз основа на проверка по документи.
- ІІ-ри етап – Въз основа на провеждане на интервю/събеседване.
Събеседването се провежда от комисията и има за цел да установи, в каква степен всеки кандидат притежава професионалните и делови качества и мотивация, необходими за изпълнението на длъжността.
Протокол с класирането на кандидатите ще бъде изнесен на Информационното табло на Община Перник и публикуван на сайта на общината /www.pernik.bg/ в срок определен в Процедурата за подбор на персонал по проекта.
Трудов договор с класиран кандидат се сключва с Община Перник по проекта, съгласно изискванията на националното законодателство и на ОП РЧР 2014-2020.
- I ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРОЕКТА
Цел и принципи на проекта:
Чрез разкриването на социалната услуга “наблюдавано жилище” ще бъдат постигнати следните цели:
- Осигуряване на среда, близка до семейната, целяща повишаване качеството на живот, преодоляване на социалната изолация и оказване на подкрепа за развитие на потенциала на всеки потребител, зачитайки достойнството на личността и индивидуалните потребности;
- Създаване на нова форма на резидентна услуга с прилагане на индивидуален подход към нуждите на всяко дете/младеж;
- Създаване на условия за подпомагане, взаимопомощ, ефективна защита и социална интеграция на потребителите на социалната услуга при прехода към пълноценен и самостоятелен начин на живот;
- Принос към процеса за деинституционализация и закриване на всички ДДЛРГ и ДМСГД в страната.
При предоставянето на социалната услуга ще бъдат следвани основните принципи:
- доброволност за ползване на социалната услуга;
- зачитане и уважение на личността на потребителите;
- зачитане правото на мнение по въпроси касаещи интересите на потребителите.
Продължителност на дейността: 24 месеца от стартиране предоставянето на услугата.
Приложения:
- Заявление – Приложение № 1
- Автобиография (CV) – Приложение № 2
- Декларация по чл. 107а от Кодекса на труда – Приложение № 3
- Декларация за поставяне под запрещение, осъждане за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода, лишаване по съответен ред от правото за заемане на определена длъжност, физическо и психическо здраве – Приложение № 4
- Декларация от кандидатите за съгласие за обработване на лични данни – Приложение № 5
Контакти на Екипа за управление на проекта: Община Перник ет. 4, ст. 1
Ръководител – Николай Добрев – тел.: 0884458777, e-mail: n.dobrev@pernik.bg
Координатор – Гергана Тасева – тел.: 076684215, e-mail: g.taseva@pernik.bg
Прил. 3 – Декларация по чл. 107а, ал. 1
Прил. 4 – Декларация запрещение