„Повишаване на професионалната компетентност на служителите на общинска администрация Перник за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията” е името на проекта, който бе представен на специална пресконференция в община Перник, която откри кметът Росица Янакиева.
Общото стойност на проекта 89 812, 00 лева и бе презентиран от неговия ръководител Петя Донова.
Целта е по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията на служителите на общинска администрация Перник чрез участие в обучения за повишаване на професионалната компетентност
Целевата група на настоящия проект, който ще се реализира в рамките на една година, е насочен към служители на ръководни и експертни позиции в администрацията на община Перник, като се предвижда проектните дейности да обхванат голяма част от служителите от всички административни звена.
Те ще повишат компетентността си за работа MS Excel, MS PowerPoint, MC Project, електронно подписани документи, в областта на административното право и осъществяване на ефективен контрол по установяване и прилагане на административни режими, стратегически мениджмънт в държавната администрация и осигурена информираност на целевата група на жителите на община Перник за целите и резултатите от проекта и спазени изисквания на Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2012 г.” за визуализация на проекта и дейностите.