Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност (лична карта) и/или нотариално заверено пълномощно, когато заявлението се подава от лице, различно от данъчно задълженото. /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
- Удостоверение за наследници при наследствен имот (по служебен път);
- Документ за собственост на имота: нотариален акт, договор за учредено право на строеж или друг документ – /копие/ или …………………………………………………………………………….;
- Договор за наем /при необходимост/;
- Съгласувана и одобрена схема от главния архитект на община Перник за разполагане на обекта;
- Одобрен проект в необходимия обхват;
- Документ за платена такса за административната услуга.
Такса и срок за предоставяне на административната услуга:
- 7 дни /обикновена услуга/ – 40 лева;
- 5 дни /бърза услуга/ – 60 лева.
Заявление /Образец/ – натиснете тук
Информация за услугата – натиснете тук