Необходими документи за предоставяне на услугата:

  • Заявление по образец;
  • Документ за самоличност (лична карта) и/или нотариално заверено пълномощно, когато заявлението се подава от лице, различно от данъчно задълженото. /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
  • Удостоверение за наследници при наследствен имот (по служебен път);
  • Документ за собственост на имота: нотариален акт, договор за учредено право на строеж или друг документ – /копие/ или …………………………………………………………………………….;
  • Договор за наем /при необходимост/;
  • Съгласувана и одобрена схема от главния архитект на община Перник за разполагане на обекта;
  • Одобрен проект в необходимия обхват;
  • Документ за платена такса за административната услуга.

Такса и срок за предоставяне на административната услуга:

  • 7 дни /обикновена услуга/ – 40 лева;
  • 5 дни /бърза услуга/ – 60 лева.

 

Заявление /Образец/ – натиснете тук

Информация за услугата – натиснете тук

Вашият коментар